Умови використання

Правила надання контент-послуги «Магазин розумного контенту» для абонентів мережі рухомого (мобільного) зв’язку «Київстар»

Правила надання контент-послуги «Магазин розумного контенту» регулюють надання ПрАТ «Київстар» контент-послуги «Магазин розумного контенту» (далі — Послуга) абонентам рухомого (мобільного) зв’язку мережі «Київстар» (далі — Абонент). Про зміну цих Правил Абонента буде повідомлено тим способом, який він обрав у налаштуваннях Послуги, за винятком випадків, коли порядок інформування визначений чинним законодавством України. Будь-який Абонент може ознайомитись із чинними Правилами за адресами http://smart.kyivstar.ua/rules або http://m.smart.kyivstar.ua/rules.

  • 1. Активація та відмова від Послуги

    1.1. Послуга передбачає он-лайн доступ до текстів електронних версій літературних творів. Каталог творів Послуги може змінюватись, через що в користувачів Послуги припинятиметься доступ до окремих творів та виникатиме доступ до інших творів.

    1.2. Зміст електронних версій творів, включно із обкладинкою, ілюстраціями, примітками, а також розміщеною до чи після основного тексту творів додатковою інформацією, може відрізнятись від друкованих версій цих творів.

    1.3. Активація Послуги відбувається шляхом передавання Абонентом текстового повідомлення будь-якого змісту (крім слів «Стоп» чи «Stop» у будь-якому регістрі) на короткий номер 2665 або шляхом підтвердження активації за адресами http://smart.kyivstar.ua чи http://m.smart.kyivstar.ua (далі — Сайти).

    1.4. З 28 грудня 2012 року до 24 березня 2013 року (включно) Абоненти користуватимуться Послугою без активації, інформаційні текстові повідомлення Абонентам не надсилатимуться, а Абоненти, що скористалися Послугою протягом цього періоду, не тарифікуватимуться.

    1.5. Починаючи з 25 березня 2013 року активація Послуги Абонентом, що раніше жодного разу не користувався Послугою, відбувається в такому порядку: замовивши Послугу, Абонент не сплачує вартість Послуги протягом акційного періоду дії Послуги (далі — Акційний період). Інформація щодо дати, до якої у Абонента діє Акційний період, а також дата, коли Акційний період завершується, повідомляється Абоненту під час активації Послуги на Сайтах. Після завершення Акційного періоду Абонент сплачує вартість Послуги за тиждень.

    1.6. При повторній активації Послуги Абонентом, що раніше вже користувався нею (за умови, що Абонент самостійно відмовився від Послуги або якщо надання Послуги цьому Абоненту було припинене у порядку, передбаченому пунктом 2.3 цих Правил), Абонент сплачує вартість Послуги за тиждень, а також плату за повторну активацію Послуги.

    1.7. В останній день Акційного періоду Абоненту передається повідомлення з короткого номеру 2665. Це повідомлення інформує Абонента про закінчення Акційного періоду та тарифи за надання Послуги, а також про спосіб відключення Послуги.

    1.8. Відключення Послуги відбувається шляхом передавання Абонентом текстового повідомлення зі словами «Стоп» чи «Stop» (у будь-якому регістрі) на короткий номер 2665 або шляхом підтвердження відмови від Послуги за адресами http://smart.kyivstar.ua або http://m.smart.kyivstar.ua у веб-інтерфейсі Послуги.

  • 2. Користування Послугою

    2.1. Тариф за користування Послугою справляється з рахунку номера мобільного телефону відповідного Абонента. Тариф обирається та застосовується автоматично, залежно від залишку коштів на особовому рахунку Абонента, і становить:

    Вартість передавання/отримання текстових повідомлень з короткого номеру 2665Не справляється
    Вартість користування Послугою за тиждень2,8 грн.*
    Вартість користування Послугою за день0,43 грн.*
    Вартість повторної активації Послуги7 грн.*

    * Тарифи зазначені з урахуванням ПДВ. Додатково утримується збір до Пенсійного фонду в розмірі 7,5% із вартості послуги без урахування ПДВ.

    2.2. Абонент сплачує вартість користування Послугою за тиждень. Якщо сума коштів на особовому рахунку Абонента недостатня для сплати вартості користування Послугою за тиждень, з Абонента справляється плата за користування Послугою за день. Якщо сума коштів на особовому рахунку Абонента недостатня для сплати вартості користування Послугою за день — надання Послуги цьому Абонентові припиняється на цей один день та здійснюються чергові спроби кожного дня стягнути плату за Абонента.

    2.3. У разі відсутності на особовому рахунку Абонента коштів для сплати вартості користування Послугою за день протягом 90 (дев’яноста) календарних днів надання Послуги цьому Абоненту автоматично припиняється. Повторна активація Послуги відбувається у порядку, передбаченому цими Правилами.

    2.4. Активуючи Послугу Абонент надає згоду на отримання інформаційних текстових повідомлень з новинами Послуги. Текстові повідомлення надходять з короткого номера 2665.

    2.5. ПрАТ «Київстар» не контролює зміст творів і тому не приймає на себе жодної відповідальності за будь-яку шкоду, спричинену Абоненту чи третім особам змістом творів та наслідками ознайомлення із творами.

    2.6. Для користування Послугою баланс номера мобільного телефону відповідного Абонента має складати щонайменше 0,01 грн. Також для користування Послугою необхідне активне з’єднання пристрою Абонента із мережею Інтернет. Відсутність в Абонента активного з’єднання із мережею Інтернет робить користування Послугою неможливим.

    2.7. Використовуючи Послугу ви усвідомлюєте, що внаслідок користування Послугою може виникнути необхідність додаткової оплати обсягу Інтернет даних, що були отримані під час користування Послугою. Скористайтеся сторінкою «Налаштування телефону» для того аби коректно налаштувати свій мобільний пристрій та економити на оплаті обсягу Інтернет даних для користування Послугою. У разі користування Послугою у роумінгу, справляються відповідні тарифи для послуг передачі даних у роумінгу, ознайомитись із якими можна на сторінці «Тарифи».

    2.8. Заборонено копіювати тексти творів Послуги у будь-який спосіб на будь-які носії. Доступ до Послуги Абонентам, які здійснили копіювання текстів творів Послуги, припиняється у момент виявлення факту копіювання. Вартість доступу до Послуги у такому випадку не компенсується.